Motivasjontips for dagen;

Categories Tanker og meninger

GOD MORGEN, ONSDAG
Tenk, idag har du allerede kommet deg igjennom halve uka – hvordan har den vært så langt? På mandag skrev jeg at denne uka skulle bli perfekt, remember? Det har den faktisk vært. Jeg har fokusert på å vende hver negative tanke, positiv, før den fikk tid til å sette seg fast i hodet. Jeg har prøvd å smile, være glad å sette pris på de menneskene som gjør hverdagen litt bedre. Jeg har hatt 2 veldig gode treningsøkter med masse motivasjon og stå på vilje, og selvom tanken på å gi opp og dra hjem streifet meg kort, begge dagene – tok jeg meg sammen og gjennomførte. Det er såå utrolig viktig å ikke gi opp, for gjør du det, gjør du det tusen ganger vanskeligere for deg selv neste gang. Jeg har sagt det før, men mestringsfølelse i hverdagen er noe jeg tror veldig på! Mestringsfølelsen kommer når du gjennomfører noe du egentlig var litt usikker på om du kom til å klare, eller som du aldri har måtte ta stilling til før. Jeg tror det er viktig og lære å sette seg selv i slike situasjoner selv, prøve nye ting og oppleve mestring. Her er motivasjonstips for dagen;

♥  Start alltid dagen med en positiv tanke
Husk at du er en stor del av andres liv og at du betyr veldig mye for de rundt deg
Spre glede og vær glad – det kommer til å komme tilbake til deg
Vend de negative tankene om til noe positivt, før de får tid til å rotfeste seg
Gjør minst en ting som gjør deg lykkelig, hver dag

DELVIS SPONSET

8 kommentarer

8 thoughts on “Motivasjontips for dagen;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.