Hverdagsaktivitet – hvem er med meg?

Categories Trening/helse

Wow, så var det allerede kveld igjen da gitt! Tida flyr og jeg klarer såvidt å henge med. Tirsdagen har gått til å fikse litt småting hjemme, ta litt bilder, jobbe litt med bloggen og selvfølgelig trening. Jeg gjennomførte leg day idag, noe jeg egentlig hater over alt i hele verden, men som også gir meg verdens beste følelse i etterkant – en god dose mestringsfølelse. Nå har jeg nettopp kommet hjem, spist middag og har egentlig bare lyst til å ta en lang dusj, legge meg i senga og slappe av resten av kvelden – men nei! Jeg har lovet både meg selv og Maia, å gå kveldsturer denne uka – noe jeg har tenkt å gjøre nå. Såå, da var det bare å finne frem skjerf og vanter, og komme seg ut i kulda. Kom igjen, folkensnoen andre som velger tur istedenfor serie-titting ikveld?

  
A mind troubled by doubt, cannot focus on the course to victory .

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Hverdagsaktivitet – hvem er med meg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.