Mine mål for en dritbra uke!

Categories Mat

Rommet er vasket, ryddet og ommøblert, mandagslunsjen er i magen, bloggen er oppdatert og jeg er straks klar for ukas første treningsøkt. Wow, for en fin mandag da dere! I går kveld la jeg meg i senga med en skikkelig god følelse i kroppen. Jeg lå å tenkte på hvor fin helgen hadde vært, hvor heldig jeg er som har en så fin familie, og hvor mye jeg gledet meg til ei ny uke med nye muligheter. Jeg bestemte meg for å holde på den tanken og å gjøre den kommende uka skikkelig bra! Jeg syntes både det er fasinerede og irriterende, at det i bunn og grunn, kun er meg som bestemmer om jeg skal ha det bra eller ikke. Det å starte dagen med en positiv tanke, en god frokost og et par små mål for dagen, tror jeg absolutt er veldig viktig. Forrige uke var preget av sykdom og litt halveis gode økter, så denne uka har jeg satt meg som mål og ha en skikkelig bra treningsuke. Målet for uka er å øke i et par øvelser, få til minst 3 kondisjonsøkter og spise masse sunn og god mat, så jeg får masse energi og overskudd på trening. Jeg skal også prøve å komme meg ut på et par kveldsturer med Maia, og prøve å være i aktivitet hjemme. Etter en lang dag, er jeg litt for flink til å sette meg i senga med en serie – og bli sittende resten av kvelden… Haha, noen som kjenner seg igjen der? Anyway, disse målene skal jeg klare og dette skal bli en skikkelig bra uke – jeg er klar, er du?

  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TUNFISK .  EGG .  SPINAT .  RØDE BØNNER .  LINSER .  FETAOST .  AVOKADO .  MAGER KESAM

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Hva er dine mål for uka?
 

8 kommentarer

8 thoughts on “Mine mål for en dritbra uke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.