La oss feire grøtens dag!

Categories Mat

Idag, 23 Oktober, er ingen vanlig søndag – for idag er det nemlig grøtens dag!! Det kommer kanskje ikke som noen overraskelse at jeg feiret med havregrøt til frokost, ehe…? For de av dere som følger meg på instagram og andre sosiale medier, har nok allerede fått med seg at havrgrøten er min beste venn. Jeg elsker havregrøt. Da jeg startet min livsstilsendring for litt over 2 år siden, var en av de første tingene jeg gjorde, å begynne med havregrøt til frokost. Det fine med grøt er at det finnes i utallige varianter, noe som gjør at alle kan finne noe de liker. Har du utforsket hvor mye digg du faktisk kan gjøre med grøten?? Du kan toppe med bær, frukt, rosiner eller nøtter. Du kan sette den i kjøleskapet over natten og spise deg som pudding dagen etter. Du kan toppe med smør, sukker og kanel. Du kan veksle mellom å koke med egg, melk og vann. Du kan toppe med smeltet sjokolade og/eller energibar. Du kan blande med saft for større smaksopplevelse, osv osv… Kult, hæ? Grøt gjør rett og slett dagen min bedre, og er en av de små hverdagsgledene jeg setter så utrolig stor pris på – Lenge leve grøten, idag skal du feires



Haha, her har dere en liten samling av mine beste “grøt-øyeblikk”. Jeg ser at det er litt i overkant mange bilder av noe så simpelt som kokt grøt, men altså, hva er vell finere en en skål med fløyelsmyk grøt, friske farger og god stemning? Akkurat. Såå, da sier jeg bare god grøtdag til dere alle og følg meg gjerne for flere grøtbilder på Instagram @marievigebo & Snapchat @marievi

Q: Hvilken grøt er din favoritt?

16 kommentarer

16 thoughts on “La oss feire grøtens dag!

  1. Mmm, NÅ kom jeg på at vi hadde bestemt oss for å ha grøt til middag idag.. siden det var grøtens dag. Hadde gått i glemmeboken det gitt 😊

  2. Mmm, NÅ kom jeg på at vi hadde bestemt oss for å ha grøt til middag idag.. siden det var grøtens dag. Hadde gått i glemmeboken det gitt 😊

  3. Mmm, NÅ kom jeg på at vi hadde bestemt oss for å ha grøt til middag idag.. siden det var grøtens dag. Hadde gått i glemmeboken det gitt 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.