Latest Snaps

Categories Hverdagen

God lørdagsmorgen, fine jenter og gutter
Yess, denne jenta er fortsatt syk og sitter for øyeblikket å snufser og nyser om hverandre.. Det var kanskje ikke et sjakktrekk å kjøre på med treningsuke, når jeg innerst inne visste at kroppen trengte hvile? Jaja, gjort er gjort og spist er spist – noe jeg forøvrig også gjorde mye av igår! Jeg hadde en skikkelig cheat-friday og la meg til å sove med tidenes foodbaby i magen. Det viktigste med cheatday for min del, er at jeg har lyst på goddis og sukker, og klarer å nyte alt med god samvittighet – og det gjorde jeg igår! Det ble både sjokolade, chips, is, brus og altfor mye yoghurtnøtter. Dere skulle sett magen min, det gjorde vondt liksom. Haha, jeg kunne sikkert spurtet ei mil før leggetid, så mye energi og sukker som jeg hadde i kroppen da jeg la meg i senga. Ahh, helgekos og cheatday er det beste som finnes. Anyway, her har dere en liten oppdatering fra mine siste snapstorys, både fra uka som gikk, og fra bryllupet forrige helg – enjoy!


SNAPCHAT @Marievi

Q: Hva er planene for dagen?

12 kommentarer

12 thoughts on “Latest Snaps

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.