Takknemlig

Categories Hverdagen

God morgen alle sammen, og goood freedaaag

Fredagslykken kan ikke beskrives og jeg har hatt en utrolig fin og rolig start på dagen. Jeg våknet 06.00 i dag tidlig, fordi jeg frøs noe så inni helledalen og fikk ikke puste igjennom nesa… Noen andre som snart burde lukke vinduet om natta og innse at sommeren er over..? Okei, det hørtes kanskje ikke ut som en “fin og rolig start på dagen”, men det var det faktisk, for herfra kunne det bare gå oppover. Jeg bestemte meg for å stå opp, fyre i peisen, sette på kaffe og overraske familien med deilig frokost. Etter mange timer (og en haug av kaffekopper) rundt frokostbordet med mamma og pappa, har jeg nå fått satt meg ned for å jobbe litt med bloggen og planlegge dagen videre.

Denne uka har faktisk gått i ett den også, med alt fra sykdom, pizzakveld og trening, til bytur, tapas og familietid. Det har vært en veldig fin uke, og til tross for sykdom og forkjølelse, har jeg hatt masse overskudd og positiv energi i kroppen – noe som er veldig deilig å kjenne på. Igår var jeg ute å spiste tapas med to venninner, noe som by the way, var heelt sjukt digg! Jeg har absolutt undervurdert tapas-resturanter ass, for dette skal jeg absolutt gjøre igjen. Så til alle dere som bor i Kristiansand; prøv ut Le Monde rett overfor Sandens i Markens – Nam nam!

  

Q: Hva er dine planer for helgen?

8 kommentarer

8 thoughts on “Takknemlig

  1. Hater virkelig når jeg glemmer å lukke vinduet – spesielt hvis jeg skal tidlig opp på jobb. Men sant som du sier – derfra kan det jo bare gå oppover 🙂 hehe

  2. Hater virkelig når jeg glemmer å lukke vinduet – spesielt hvis jeg skal tidlig opp på jobb. Men sant som du sier – derfra kan det jo bare gå oppover 😊 hehe

  3. Hater virkelig når jeg glemmer å lukke vinduet – spesielt hvis jeg skal tidlig opp på jobb. Men sant som du sier – derfra kan det jo bare gå oppover 😊 hehe

  4. Hater virkelig når jeg glemmer å lukke vinduet – spesielt hvis jeg skal tidlig opp på jobb. Men sant som du sier – derfra kan det jo bare gå oppover 😊 hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.