Let`s talk lashes!

Categories Skjønnhet

Da jeg først var i Oslo forrige uke, kunne jeg ikke unngå å ta turen innom BeautyAllè (adlink) på Frogner, for en liten vippefix. Den salongen er virkelig en favoritt når det kommer til vippeextentions, og det har den vært siden day one. Disse damene vet akkurat hvordan jeg ønsker å ha det, både i forhold til lengde, fasong og resultat. Vippeextentions kan være skummelt om du går etter lavest mulig pris og ender opp med feil salong. Vippene kan falle av, du kan få lim i øyet og du kan ende opp med både betennelse og legebesøk. Det er derfor lurt å gå til noen med god kompetanse og erfaring, noe jentene på BeautyAllè absolutt har. Jeg hadde min første time for ca 1 år siden, og har ikke gått til noen andre etter det. Det er helt utrolig hvor fornøyd jeg blir, gang etter gang, etter gang. I tillegg til flinke ansatte, lang holdbarhet og et nydelig resultat, er heller ikke prisen den verste! Vippeextentions er en veldig dyr “avhengighet”, spesielt hvis du er student i hovedstaden, slik som jeg var. En av grunnene til at jeg valgte BeautyAllè første gang, var faktisk prisen. Tenk at en av de billigste salongene, skulle bli min største favoritt `a – flaks!!



–  G o o d b y e   M a r s c a r a ,  H e l l o   L a s h   E x t e n s i o n s 

 

// SPONSET BEHANDLING

 Besøk BeautyAllè på Facebook HER  eller på nettsiden deres HER for å bestille time. I tillegg til vipper, driver disse jentene også med negler, permanent makeup og kosmetiske behandlinger. Ta en titt da vell – jeg er hvertfall superfornøyd

Q: HAR DU TESTET VIPPEEXENSIONS ?

24 kommentarer

24 thoughts on “Let`s talk lashes!

  1. Åh det kledde du! Har hatt det noen år selv, men nå har jeg startet med vippløft istenfor 😊

  2. Åh det kledde du! Har hatt det noen år selv, men nå har jeg startet med vippløft istenfor 😊

  3. Åh det kledde du! Har hatt det noen år selv, men nå har jeg startet med vippløft istenfor 😊

  4. Det vises jo så godt at det er fake vipper.. syns det er mye finere naturlig jeg. Btw du er pen 🙂

  5. Det vises jo så godt at det er fake vipper.. syns det er mye finere naturlig jeg. Btw du er pen 😊

  6. Det vises jo så godt at det er fake vipper.. syns det er mye finere naturlig jeg. Btw du er pen 😊

  7. Det vises jo så godt at det er fake vipper.. syns det er mye finere naturlig jeg. Btw du er pen 😊

  8. Har blitt helt avhengig av vippeextensions egentlig! Det er DIGG, fint og sparer tid om morgenen 😃 haha!

  9. Har blitt helt avhengig av vippeextensions egentlig! Det er DIGG, fint og sparer tid om morgenen 😃 haha!

  10. Har blitt helt avhengig av vippeextensions egentlig! Det er DIGG, fint og sparer tid om morgenen 😃 haha!

  11. LifebyCamilla: hehe jaa, helt enig med deg der! 😃 Lov å være litt materalistisk innimellom 😉

  12. LifebyCamilla: hehe jaa, helt enig med deg der! 😃 Lov å være litt materalistisk innimellom 😉

  13. LifebyCamilla: hehe jaa, helt enig med deg der! 😃 Lov å være litt materalistisk innimellom 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.