Monday Moodboard

Categories Hverdagen

God mandagsmorgen, mine skjønne! Hvordan står det til med dere? Nå er det ei stund sida jeg har skrevet de typiske “hverdagsinnleggene”, og det er rett og slett fordi det er ei stund sida jeg har hatt en av de typiske hverdagene! Som jeg skrev forrige mandag, var forrige uke veldig hektisk og gikk i ett fra start til slutt – men gud for en fin uke det har vært! Jeg er en person som elsker hektiske dager med mye å gjøre, noe det blir altfor lite av for tiden – så denne uken trengte jeg faktisk.

Men, etter ei slik uke med litt for kald vind og altfor for lite klær –  starter denne jenta ny uke med feber, sår hals og vondt i kroppen. Planen idag er derfor å ta det helt med ro og prøve å bli frisk så fort som mulig. Jeg tenker å få unnagjort litt bloggjobb, drikke masse te, kanskje bake litt til den kommende uka og ellers bare kose meg under ulleteppet med fyr i peisen. Ganske så fin mandag, eller hva? Noen som har noen effektive syketips å komme med, forresten? Legg gjerne igjen en kommentar og fortell meg hva du skal bruke mandagen på – det er alltid koselig å lese



Jeg ønsker deg en nydelig mandag

Q:
Hva er ditt mål for den kommende uka?

8 kommentarer

8 thoughts on “Monday Moodboard

  1. Så kjedelig at formen ikke er på topp – håper det hjelper å slappe av og drikke altfor mye te. God bedring, fine deg!

  2. Så kjedelig at formen ikke er på topp – håper det hjelper å slappe av og drikke altfor mye te. God bedring, fine deg!

  3. Så kjedelig at formen ikke er på topp – håper det hjelper å slappe av og drikke altfor mye te. God bedring, fine deg!

  4. Så kjipt at formen ikke er som den skal være. Håper du snart blir bedre 😊 Nydelige inspirasjonsbilder! Ha en fin dag!

  5. Så kjipt at formen ikke er som den skal være. Håper du snart blir bedre 😊 Nydelige inspirasjonsbilder! Ha en fin dag!

  6. Så kjipt at formen ikke er som den skal være. Håper du snart blir bedre 😊 Nydelige inspirasjonsbilder! Ha en fin dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.