En dag i mitt liv!

Categories Hverdagen

09.00:
…Mandagen startet med et par kopper sterk kaffe, havregrøt og troll-hår, på leting etter kamera-ledningen som alltid forsvinner. Jeg kan faktisk ikke fatte hvor den har tatt veien denne gangen, så i går kveld måtte jeg overføre alle bildene via bluetooth på telefonen og sende dem til meg selv på facebook, for så å overføre dem til dataen for redigering – great, huh?

12.00:
…Etter å ha rettet ut troll-håret, fikset annsiktet og fått på capsen, bar det ut i stormen for en liten “før trening date” med lillesøster. Vi dro på Will.i.juice, favoritten over alle favoritter, og bestilte tidenes beste smoothiebowl. Neste gang du skal på Will.i.juice, bestill “coco bowl” – du kommer ikke til å angre! Anyway, veldig koselig med litt søstertid på en mandag formiddag – det skal sies!



16.00:
…Mett i magen, og med masse ny energi, gikk turen videre til Elixia for å gjennomføre dagens treningsøkt. Jeg har hatt noen veldig gode styrkeøkter den siste tiden, noe som har resultert i at kroppen fortsatt er ekstremt støl. Målet denne mandagen, var derfor å gjennomføre ei god intervall-økt – noe jeg gjorde! Jeg kjørte 10 min rask gange i bratt oppoverbakke, 10 min jogg, 10 min intervaller med 30 sek spurt/30 sek pause og avslutter med 5 min gange i bratt oppoverbakke. Denne økten gir ca 5,5 km og tar rundt 35 min å gjennomføre. Kondisjonstrening er for min del, den “kjedeligste” delen av treningen, så å bli ferdig med den allerede i starten av uken, gir en utrolig deilig følelse! GO MARY!!

19.00:
…Ahh, endelig hjemme og klar for middagsmat. Det ble kylling og grønnsaker til middag og bloggjobb, Jakten på Kjærligheten og bilderedigering resten av kvelden. Plutselig var klokken 10 og jeg var sulten igjen! Etter å ha munchet halve kjøleskapet og laget en liten foodbaby i magen, fikk jeg lagt hodet på puta og sovnet ganske raskt. En innholdsrik, hektisk og fin mandag gjennomført – SNORK.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.