Ei hektisk uke i vente!

Categories Hverdagen

Heei og god mandagskveld, alle dere fine ♥   Har dere hatt en bra start på ny uke? Jeg beklager for veldig sen oppdatering idag, men dagen har rett og slett gått i ett helt frem til nå…(mer om det senere). Jeg tenkte egentlig bare å fortelle dere litt om den kommende uken, for den blir ganske så hektisk (og romantisk) , med lite tid til blogging.. Jeg reiser nemlig til Oslo på onsdag fordi jeg har time på sykehuset på torsdag. Torsdag blir jeg derfor opptatt hele dagen, før jeg reiser hjem torsdag kveld eller fredag formiddag. Jeg har et par avtaler i Oslo når jeg først er der, så den lille tiden jeg har kommer til å fly! Etter Oslo-oppholdet er det allerede helg igjen, og gjett hva som skjer da!!!? Jo, ei av mine beste venninner skal gifte seg!! Lørdagen blir det altså bryllup og jeg klarer nesten ikke vente. Dette får dere definitivt både se og høre mer om senere! Søndagen er også fullbooket, bare så det er sagt…Yess, så der har dere min kommende uke – hektisk, spennende, gøy og romatisk. Jeg skal prøve så godt jeg kan og oppdatere litt underveis, men klarer jeg ikke det, har dere hvertfall masse gøy i vente! Følg gjerne med på snapchat @marievi for masse gøye oppdateringer igjennom hele uka.

Her har dere halve “dagens antrekk” og litt bilder jeg tok før jeg løp ut døra på formiddagen idag. Et skikkelig fall-outfit med høyhalset genser, leather-caps og camel-coat, som dere skal få se flere bilder av på bloggen senere. Nå er jeg supersulten (igjen…) og tenker å lage meg litt kveldsmat, senke skuldrene og se kveldens episode med Jakten på Kjærligheten – perfekt mandagskveld. Jeg håper dere får en nydelig uke alle sammen, pass godt på hverandre og ikke glem å ta ekstra godt vare på deg selv midt oppi altMasse kjærlighet fra meg

8 kommentarer

8 thoughts on “Ei hektisk uke i vente!

  1. Du ser så søt ut, men samtidig veldig usikker på deg selv. Det skinner liksom gjennom så godt på bildene. Ser for meg, hadde du droppet å være så utseendefokusert og heller bare fått en god dose selvtillit, hadde du sikkert blitt enda finere 🙂 Ps ofte er det de peneste som er mest usikre.. det er jo interessant.

  2. Du ser så søt ut, men samtidig veldig usikker på deg selv. Det skinner liksom gjennom så godt på bildene. Ser for meg, hadde du droppet å være så utseendefokusert og heller bare fått en god dose selvtillit, hadde du sikkert blitt enda finere 😊 Ps ofte er det de peneste som er mest usikre.. det er jo interessant.

  3. Du ser så søt ut, men samtidig veldig usikker på deg selv. Det skinner liksom gjennom så godt på bildene. Ser for meg, hadde du droppet å være så utseendefokusert og heller bare fått en god dose selvtillit, hadde du sikkert blitt enda finere 😊 Ps ofte er det de peneste som er mest usikre.. det er jo interessant.

  4. Du ser så søt ut, men samtidig veldig usikker på deg selv. Det skinner liksom gjennom så godt på bildene. Ser for meg, hadde du droppet å være så utseendefokusert og heller bare fått en god dose selvtillit, hadde du sikkert blitt enda finere 😊 Ps ofte er det de peneste som er mest usikre.. det er jo interessant.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.