Blondine eller brunette?

Categories Skjønnhet

B L O N D E   O R   B R U N E T T E  ? ?
…livets spørsmål. Jeg har nok slått meg til ro med at jeg aldri kommer til å bestemme meg for hva jeg liker best, og at jeg antakeligvis kommer til å fortsette å bytte hårfarge en god stund fremover.. Forandring er sunt, er det ikke det de sier? Nå har jeg vært brunette i sånn ca 2 mnd og er allerede dritt lei. Helt utrolig at håret mitt fortsatt sitter på egentlig! Uansett, så fant jeg dette bildet fra April i år, altså 6 mnd siden, hvor jeg var helt blond, bodde i Oslo og hadde råd til både hairextentions, vippeextentions, falske negler og frozen yoghurt-is. #livet

 

Q: Sååå, ut av all nysgjerrighet – brunette eller blondine?

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Blondine eller brunette?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.