…Hva var det første du tenkte på?

Categories Hverdagen

A L L   T H I N G S   A R E   P O S S I B L E   W I T H   C O F F E E   A N D   M A S C A R A

Lørdagsmorgen er til for lørdagstanker.  Idag drømmer jeg meg bort til alt som gjør livet fint å leve, alle de små tingene som får meg til å smile, som foreksempel; varm kaffe på en kald høstmorgen, tøfler av ull og myke flistepper, gode klemmer og dype samtaler, positive tanker og varme ord, venninnekvelder og familietid, Disneyfilmer med lykkelig slutt, musikk som vekker følelser, og leve i nuet å vite at livet er akkurat nå. Tanken på det fine jeg har i vente & tanken på det mindre fine som har gjort meg sterkere.
Jeg har så mye fint å sette pris på.

Q: Sett livet på pause i et minutt og skriv ned en ting du setter litt ekstra pris på idag. Hva var det første du tenkte på?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.