Positive tanker og tunfisksalat

Categories Trening/helse

F R E D A G S F E I R I N G 

Idag stod jeg opp med en eneste tanke i hodet; idag skal jeg ha en skikkelig bra dag. Det er ganske rart, men den eneste personen i verden som kan gjøre dagen din perfekt, er deg selv. Jeg stod opp, holdt på tanken og startet dagen med favorittfrokosten: havrepannekaker. Litt halveis støl, dro jeg på trening og gjennomførte fredagsøkta med fokus på triceps og mage. Økta var ikke den beste, men jeg gjennomførte og jubler for det! Jeg fikk unnagjort litt ting i byen, før jeg dro hjem, lagde tunfisksalat og jobbet litt med bloggen. Planen nå er å ta en powerwalk med Maia, før jeg tar fredagskveld med god samvittighet! Dager som denne er verdt å ferie, noen som er enige?



. . .   T U N A   L U N C H   S A L A D    . . .

Tunfisk, Spinat, Tomat, Paprika, Linser, Røde bønner, Fetaost, Asparges, Mager Kesam

Q: Hvordan har din dag vært? Hva er planen for fredagskvelden?
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.