These last couple of days

Categories Hverdagen

Nå var det litt for lenge siden merket jeg… Har dere det bra?
Det har skjedd så mye (eller så lite bloggvennlig) den siste uken, noe som har resultert i dårlig oppdatering på bloggfronten. Jeg hadde faktisk problemer med å skrape sammen nok bilder til den lille kollasjen under her – og det sier vell sitt…? Mandagen startet veldig bra med både intervall og styrke på treningssenteret, en skikkelig kickstart på treningsuka. Etter trening dro jeg på besøk med noen venninner. Vi hadde tidenes koseligste, mest avslappende og fine kveld med ulltepper, fyr i bål-panna, nybakte boller og gode samtaler – deffinisjonen av en perfekt mandag. Tirsdag var kroppen veldig sliten og støl, og jeg følte meg heller ikke helt i form. Høsten nærmer seg virkelig, været endres og det begynner å bli surt og kaldt – noe som absolutt merkes på kroppen. Tirsdag ble derfor til en skikkelig avslappningsdag under dyna. Onsdag følte jeg meg mye bedre, dro til byen for en liten update med ei venninne, videre på trening, for så å kjøre opp på en liten spontantur til hytta! Vi sov på hytta til idag, spiste hjemmelaget pizza, spilte spill og gikk en deilig tur, før vi kjørte hjemover igjen. Da jeg kom hjem, var jeg full av energi, så jeg heiv meg rundt og dro på trening med ei venninne. Vi gjennomførte en superbra rygg-økt med masse positiv energi og overskudd – skikkelig girlpower! Nå har jeg nettopp spist havrepannekaker til kveldsmat og skal snart ta natta – trøtt, sliten og med et smil om munnen. Imorgen er det fredag og allerede helg igjen – kan det bli bedre? ♥ ♥ 

Q: Hva har du gjort denne uka?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.