Pannekakefredag

Categories Mat

H A P P Y   F R I Y E Y
God fredagsmorgen, noen som er klar for helg? Jeg startet helgen på min absolutt favorittmåte, nemlig med pannekaker til frokost. Namnam, verdens beste start på helgen, right? Ellers må jeg bare bruke litt tid på å takke dere for all respons på gårsdagens blogginlegg. Wow, dere er virkelig fantastisk gode alle sammen! Jeg har fått så utrolig mange hyggelige meldinger, kommentarer og fine tilbakemeldinger på det jeg skrev – noe jeg setter enormt stor pris på. Tro det eller ei, var det ikke verdens letteste innlegg å publisere, både fordi det er veldig personlig, men også fordi “før-bildene” er bilder jeg aldri hadde trodd skulle se dagens lys. Etter å ha startet å skrive på det innlegget utallige ganger,  ble jeg til slutt fornøyd med resultatet og valgte å publissere – noe jeg er veldig glad for nå. Så igjen, tusen hjertelig takk  



–   P A N N E K A K E F R O K O S T   –

1 egg, 2 dl havregryn, 1 ss mager kesam, 1 dl vann, Cottage Cheese & bær topping


    

Q: Noen andre som elsker pannekakefrokost?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.