Trøtt, mett og god!

Categories Trening/helse

Dagen er snart over, jeg kom inn døra for en halvtime tiden og har nettopp spist opp speltlumpe-pizzaen min. Denne tirsdagen har virkelig gått i ett, så nå var det faktisk helt ubeskrivelig deilig å sette seg ned og ikke tenke på å reise seg igjen. Jeg startet dagen med en tur til dyrelegen med lille Maia. Hun skulle ta vaksine og igjennom en liten helse-sjekk, bare for å se at alt stod bra til. Lille babyen min var såå flink og gjorde ikke så mye av å bli satt sprøyte på. Godbitene hun fikk av dyrelege-dama var mye mer interessante! Haha, heldigvis var alt bra og hun er ei frisk, fin og glad lita jente.

Ettermiddagen og kvelden gikk til trening, buss og mer buss.. Jeg fikk kjørt ei god styrkeøkt på rygg/skuldre, og til tross for det “lille uhellet” jeg fortalte om, gikk det faktisk ganske greit! Jeg kjørte lettere vekter og flere repetisjoner, noe som så ut til å funke ganske bra for den litt “ustabile” skulderen min! Her er et par bilder jeg knipset før trening. Vær så god for et ekstremt usinteressant og meningsløst innlegg – natta!



– A NEGATIVE MIND WILL NEVER GIVE YOU A POSITIVE LIFE.

Q: Har du hatt en fin dag?

12 kommentarer

12 thoughts on “Trøtt, mett og god!

  1. Kan si jeg har hatt en fin dag idag ja, men den har gått så alt for fort! Ønsker deg en fortsatt fin kveld<3

  2. Kan si jeg har hatt en fin dag idag ja, men den har gått så alt for fort! Ønsker deg en fortsatt fin kveld<3

  3. Kan si jeg har hatt en fin dag idag ja, men den har gått så alt for fort! Ønsker deg en fortsatt fin kveld<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.