UKAS BESTE DAG!

Categories Mat

 –  H E L L O  F R I Y E Y !  –
God morgen og good freedaag, mine venner! Noen som har noen gøye planer for den kommende helgen? Til tross for en lang og deilig fredagsmorgen, må jeg fortsatt gjennomføre dagens treningsøkt og et par timer på jobb, før jeg kan ta helg med god samvittighet. For øyeblikket, er jeg gira og superklar for å gripe dagen, så her er det bare å sette igang, pakke baggen, hive på seg treningstøyet og sette seg på bussen, før energien synker! Imorgen blir det feiring av bestevenninna som fyller 21, så dere hører nok fra meg iløpet av helga! Ellers ønsker jeg alle en superfin fredag og ei nydelig helg –  NYT DEN

  

Q: HVA SKAL DU I HELGA?
 

12 kommentarer

12 thoughts on “UKAS BESTE DAG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.