Fries with Friends

Categories Hverdagen

– Av og til, kan bare ikke takknemlighet beskrives med ord.
Etter jobb igår, dro jeg for å spise med to av mine nærmeste venner. Det er litt sjukt å tenke på, for vi har vært bestevenner, naboer, gått på skole sammen, i barnehage sammen og rett og slett vokst opp sammen – og her sitter vi ennå, den dag i dag og har det like morsomt som vi hadde det i barnehagen! Ganske sykt at vi, etter 21 år sammen, fortsatt har mye å snakke om..? Så uendelig takknemlig. Anyway, etter vi hadde spist, ledd og kost oss med beef & fries, gikk vi en lang tur i Kristiansands gater, tok litt bilder og snakket om alt mellom himmel og jord. Magemusklene får alltid kjørt seg litt ekstra når jeg er med disse to her…Tusen takk for en fin dag, mine venner – dere er satt pris på

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T O  A V  D E  B E S T E  M E N N E S K E N E  I  L I V E T  M I T T. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Idag har jeg fri fra jobb og har derfor hatt en veldig rolig morgen. Lillesøster lagde deilige havrepannekaker til frokost og nå skal vi straks avgårde på trening! Denne uka skal jeg forresten gå all in for å prøve ut ulike aktiviteter, som en variasjon til styrke/kondisjons-trening på treningssenter. Ikveld er det kickboksing som står på planen og jeg gleder meg veldig! Forteller mer om dette senere. Håper alle får en kick-ass onsdag og kan legge seg med et smil om munnen ikveld


– Blogges

8 kommentarer

8 thoughts on “Fries with Friends

  1. Herlige bilder, ble skikkelig fristet! 🙂
    Ønsker deg en fin dag, med mye sprell og morro. Kos deg på trening, hørtes spennendes ut med kickboksing. gleder meg til å høre hvordan det var!

  2. Herlige bilder, ble skikkelig fristet! 😊
    Ønsker deg en fin dag, med mye sprell og morro. Kos deg på trening, hørtes spennendes ut med kickboksing. gleder meg til å høre hvordan det var!

  3. Herlige bilder, ble skikkelig fristet! 😊
    Ønsker deg en fin dag, med mye sprell og morro. Kos deg på trening, hørtes spennendes ut med kickboksing. gleder meg til å høre hvordan det var!

  4. Herlige bilder, ble skikkelig fristet! 😊
    Ønsker deg en fin dag, med mye sprell og morro. Kos deg på trening, hørtes spennendes ut med kickboksing. gleder meg til å høre hvordan det var!

  5. Marie Oma: Tusen takk for hyggelig kommentar! Tusen takk, i like måte 🙂 Jeg skal oppdtaerer når jeg har gjennomført, tror det blir veldig bra <3

  6. Marie Oma: Tusen takk for hyggelig kommentar! Tusen takk, i like måte 😊 Jeg skal oppdtaerer når jeg har gjennomført, tror det blir veldig bra <3

  7. Marie Oma: Tusen takk for hyggelig kommentar! Tusen takk, i like måte 😊 Jeg skal oppdtaerer når jeg har gjennomført, tror det blir veldig bra <3

  8. Marie Oma: Tusen takk for hyggelig kommentar! Tusen takk, i like måte 😊 Jeg skal oppdtaerer når jeg har gjennomført, tror det blir veldig bra <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.