In my lunchbox!

Categories Mat

♥ G O D  M O R G E N ♥
Dagens plan er allerede lagt og jeg er straks klar for å starte med første punkt på lista: trening. Etter trening blir det jobb i et par timer, før dagen avsluttes med fine venner og god mat. På en dag som denne, når alt går i ett, er det viktig å planlegge måltidene for å holde energinivået oppe gjennom hele dagen. Det siste året har jeg blitt veldig flink på å lage mat hjemme som jeg tar med meg på jobb og trening. Dette gjør at jeg sparer helt sjukt mye penger, pluss at jeg slipper å ende opp med å falle for søte butikk-fristelser når energinivået synker. Jeg personlig, elsker å lage en god salat som jeg spiser til lunsj. Som mellommåltid og/eller snax, har jeg alltid litt nøtter, frukt, grønnsaker og kanskje en enerrgibar som jeg spiser når jeg føler blodsukkeret blir for lavt. Litt nøtter før trening må jeg bare anbefale på det sterkeste!! Det gir meg rask energi og gjør at jeg yter bra på trening til tross for en lang dag på jobb, foreksempel. Det beste tipset for å holde et sunt og godt kosthold, er faktisk å spise jevnt gjennom dagen, så du ikke ender opp med å muche på kvelden rett før du skal sove.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset    Processed with VSCO with c1 preset

1 EGG
1/2 AVOKADO
AGURK
SPINAT
BØNNEMIX
FETAOST
MAGER KESAM/ COTTAGE CHEESE
ASPARGES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset

Salatene mine er det ingen oppskrift på og endres rett og slett etter hva vi har i kjøleskapet. Kutt opp det du har av frukt og grønt, legg til en proteinkilde (egg, kylling, tunfisk osv..) og bland sammen med litt Mager Kesam eller Cottage Cheese. Vips, der har du den perfekte lunsj som både metter godt, gir deg energi og ny motivasjon til å fullføre resten av dagens planer – Så godt, så enkelt♥

Q:
Hva er din favoritt i lunsj-boksen?

20 kommentarer

20 thoughts on “In my lunchbox!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.