UKENS OPPTUR:
Denne ukens opptur må absolutt være å ha fått jobb og startet med opplæring der. Jeg trives utrolig godt allerede og gleder meg bare til fortsettelsen. Jeg skal faktisk på ny opplæringsdag idag igjen, så det blir spennende! Jeg forteller dere mer om jobben når jeg har kommet litt mer igang, hihi 😉

UKENS NEDTUR:
Hmm, denne uken har faktisk vært overraskende bra og jeg har egentlig utrolig lite å klage på, noe som forøvrig er sykt deilig å tenke på! Hvis jeg måtte velge en ting, må det nok være all tiden jeg bruker på bussen… For meg som er vandt til trikkelivet i hovedstaden, er det hardt å plutselig måtte planlegge 2 uker i forveien bare for å komme seg inn til byen.. Jeg er i byen så og si hver dag, noe som resulterer i ca 2 timer på rompa om dagen… Hvordan orker jeg spør du? Det lurer jeg å på.

UKENS LÅT:
Følsom – Philip Emilio, Vinz & Unge Ferrari

UKENS HØYDEPUNKT: 
Her har jeg tre ting å nevne. 1: Lunsjen jeg hadde med min skjønneste Adine på Kjøkkenskapet. 2: Sent kveldsmat-besøk av Mariam med havrepannekaker og te på menyen. 3: Vors hos Andrea og lørdagens bytur!!

UKENS TRENINGSØKT:
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, treningsmotivasjonen er på topp om dagen og denne uka har ikke vært noe unntak. Jeg har gjennomført hele 6 treningsøkter og er strålende fornøyd! Ukas beste treningsøkt var likevell gårsdagens rygg og triceps-økt. Jeg og lillesøster dro på trening sammen, og til tross for litt for mye å drikke på lørdag, fikk vi gjennomført gode øvelser og energien steg til de grader!! Den følelsen jeg satt med etter trening igår, kan hverken sammenlignes eller beskrives – den må bare oppleves!

Processed with VSCO with f2 preset

UKENS CRAVINGS:
Nøtter! Jeg tror ikke jeg kjenner noen som er så glad i nøtter som meg. Nøtter som godteri, nøtter som mellommåltid, nøtter til frokost, lunsj og kveldsmat. Nøtter er livet, folks- Let`s go nuts!

UKENS BESTE MÅLTID:
Det må nok bli havrepizzaen meg og lillesøster lagde på lørdag. (jepp, den jeg egentlig skulle blogge om, men som ble spist opp før jeg fikk tatt et eneste bilde…) MEN, den blir nok gjentatt i løpet av uka som kommer, så da lover jeg dere oppskrift og innlegg på bloggen.

UKENS TANKE:
Ukens tanke har faktisk vært å prøve å ikke tenke så mye. Jeg har en tendens til å grave meg ned i mine egene tanker og lage problemer og situasjoner som ikke en gang finnes. Jeg jobber med å slutte å tenke så mye og bare leve i nuet og nyte øyeblikkene. Jeg leste en tekst i begynnelsen av uken der det stod noe som “Ikke tro at det gode livet kommer senere. Livet kommer ikke. Livet ER. Så gjør det beste ut av hvor du er akkurat nå og pass på å ha det litt bra hver dag.” Var ikke det litt fint? Den tankegangen prøver jeg nå å leve etter.
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.