Kickstart Monday

Categories Trening/helse

Wææ, dagene bare flyr avsted og jeg har liksom ikke hatt tid til å sette meg ned å skrive til dere før nå! Idag er det allerede tirsdag igjen, finværet har endelig kommet til sørlandet, jeg har inntatt havregrøt og kaffe, og sitter nå å planlegger dagen med Maia på fanget. Dette som kalles hverdagslykke, right? Igår kickstartet jeg uka med en supermandag. Treningsmotivasjonen har vært på topp den siste tiden og jeg er supermotivert for gode økter og sunn mat, noe som er utrolig deilig! Jeg stod opp, spiste frokost og dro for å trene med ei venninne. Vi gjennomførte ei god styrkeøkt på rygg, etterfulgt av 1 times gåtur i sola. Etter trening, tok vi med oss matboksen og en kopp kaffe ut for å spise i sola. Helt utrolig hvor mye tid og penger man sparer på å ta med seg mat hjemmefra, også er det jo ingenting som smaker bedre etter en god treningsøkt, enn hjemmelaget mat! Kutt opp litt grønnsaker, kok ris/pasta og bland med stekt kylling eller en boks tunfisk, så har du den perfekte matboksen etter trening. Ahh, dager som denne gjør meg så glad♥♥


– Oatmeal for breakfast & workout session with my bestfriend –

 

Q: Hvordan var din mandag? Mange hadde kanskje sin første skoledag igår, hvordan gikk det?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.