Jeg gleder meg sånn!!

Categories Hverdagen

 
Høsten nærmer seg, og til tross for en kald sommer, må jeg innrømme at jeg faktisk gleder meg litt. Det er noe spesielt med høsten, jeg vet ikke helt hva, men den gir meg ro i sjelen, glede og tid til å tenke. Her om dagen, da jeg var ute å spiste lunsj med ei venninne, satt vi lenge og snakket om alle de fine tingene høsten gir oss. Lukten av stearinlys, fyr i peisen, lange cafèbesøk, store strikkegensere, gode samtaler, varm sjokolade og sene filmkvelder. Følelsen av å komme inn i varmen, gjennomvåt, etter en lang dag med skole, jobb og trening. Følelsen av å ta en langt bad i badekaret, ta på seg varme klær, koke seg en stor kopp te å legge seg under dyna med en god film eller et par episoder av favorittserien – alt dette, veier etter min mening, opp for en “kald og trist” årstid.


1. Cold night 2. Large sweather 3. Warm tea 4. Good book 5. Soft socks 6. A box of chocolate 

 Q: Hva er dine tanker om høsten? Yey or Ney?
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg gleder meg sånn!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.