Uken som var…

Categories Hverdagen

Okei, jeg beklager for ekstremt dårlig oppdatering den siste tiden, men denne gangen har jeg faktisk en (etter min mening) god unskyldning til dere!! Som dere vet, holder jeg for tiden på å oppdra en liten valp. Lille baby Maia er verdens søteste lille jente, BORTSETT fra når hun tygger i stykker alle ledningene jeg har i huset. Den siste uken har hun ødelagt laderen til maccen min, 2 Koss headset, laderen til telefonen og øreproppene til iPhonen… Det ble en tur i buret etter dette, for å si det sånn! Så, som dere skjønner, sliter jeg litt med å få oppdatert noe som helst for tiden.. I tillegg til alt dette, har kameraet bestemt seg for å fucke med meg og vil ikke overføre bilder til maccen. Hva mer kan gå galt nå…? Nei, herfra kan det bare gå oppover, dere! Jeg oppdaterer dere derfor så godt jeg kan og prøver å fikse problemene mine på veien. Sounds good?

– My week through my Snapchat –
Follow me on: marievi

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.