Ny spalte på bloggen: Månedens skryt

Categories Fast spalte: En hyllest til
Jeg har bestemt meg for å starte en fast spalte her på bloggen, hvor jeg hyller 1 person i mnd, som jeg føler fortjener skryt. Det blir en veldig åpen spalte hvor hvem som helst kan havne, så lenge personen har imponert meg på en eller annen måte. Jeg føler hverdagen har blitt en eneste stor konkurranse hvor vi har glemt hvor viktig det er å løfte hverandre opp å heie på hverandre- noe jeg har tenkt å gjøre noe med. You Ready? 

Er det en ting jeg virkelig digger, er det mennesker som tørr å gå sin egen vei å satse på det de brenner for. Dagens samfunn legger altfor stort press på utdanning, prestasjon, og hvilken vei som forventes at du går – noe jeg forøvrig er veldig imot. Derfor, vil jeg bruke denne onsdag og dette innlegget på å skryte litt av min modige venninne, Tiffany. Tiffany er youtuber og kanalen hennes kan dere finne HER. Denne jenta inspirerer meg på såå mange måter, og jeg føler meg såå heldig som fikk muligheten til å bli kjent med henne da jeg bodde i Oslo. Tiffany jobber hardt (you trust me, I know!) og brenner virkelig for det hun gjør, noe man ser i arbeidet hun legger ut. Shit, jeg syntes det er så utrolig kult at hun går all inn for akkurat det hun har mest lyst til å gjøre, fortsett sånn- YOU GO GIRL♥♥♥

Kom igjen dere, la oss hylle de som faktisk tørr og satse, og hjelpe dem opp. Klikk deg inn HER og abonner på kanalen ♥
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ny spalte på bloggen: Månedens skryt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.