Når mandagen blir perfekt.

Categories Mat

Wow, igår var en fin dag!
God morgen, mine venner
Jeg tenkte bare å stikke innom med en liten update fra gårsdagen, for wow – det er lenge siden jeg har hatt en såå bra dag som igår! Det hele startet med en deilig lunsjdate på Bønder i Byen, med nydelige Andrea. Når Mary og Andy skal på date, er det tradisjonen tro, alltid på Bønder i Byen. Jeg tror jeg kan snakke for både meg og Andrea når jeg sier at denne resturanten, rett og slett bare må oppleves. Så må jeg bare si wow, denne jenta og samtalene vi har sammen, er virkelig verdt mer enn noe annet. Dere vet den venninnen som klarer å sette ord på tankene dine? Hun du kan ha de dypeste samtaler med, hun du alltid går fra med et smil om munnen, som forstår deg og som vil det beste for deg? Slike venninner er det jeg vil bruke tiden min på. Gud så heldig jeg er som har deg, Andrea.

Etter en deilig lunsj og en lang kopp kaffe, dro jeg videre på trening. Jeg fikk gjennomført 30 min kardio + et par øvelser på skuldrene, før jeg måtte rekke bussen hjem. Alt er bedre enn ingenting og jeg jeg må si det var deilig å kickstarte mandagen med en løpetur på mølla! Etter trening rakk jeg såvidt hjemom for å dusje og spise litt, før turen gikk videre på kino med lillesøster. Jeg har hørt såå mye bra om The legend of Tarzan, noe jeg forstår veldig godt nå. Wææ for en bra film!! Yess, så nå er planen å flytte til jungelen, leve i et tre og finne meg en Tarzan. Anyone in?


Dager som denne kan jeg leve lenge på, noe jeg absolutt har tenkt å gjøre også. Idag er det tirsdag og planene er ikke like mange. Jeg sitter fortsatt i sengen og tenker og ta en løpetur i finværet. Ikveld skal jeg ut å spise med familien, noe jeg gleder meg veldig til. Huff, blir mye spising ute for tiden.. Men men, sommerferien er til for å nytes, eller hva?

4 kommentarer

4 thoughts on “Når mandagen blir perfekt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.