This weekend

Categories Hverdagen

(Internettet hjemme er heelt krise, så dette er altså tredje gangen jeg skriver dette innlegget. Please pray for me…. )
Mandag, ny uke, nye muligheter. Har dere hatt en fin helg? Denne helgen har vært en skikkelig “helge-helg” for min del. På fredag var det full chillekveld med to venninner, lørdag var det ut og søndag ble dermed en skikkelig hangoversøndag. Helger som denne trengs absolutt innimellom, både for å klare og sette pris på hverdagen, men også for å få ny motivasjon til ei ny uke med næringsrik mat og gode treningsøkter. Etter lørdagens nattmat på maccern og søndagens frotsing i usunnheter, er jeg superklar for å kickstarte August! Er du med meg?

…Dagen idag startet med deilige havrepannekaker til frokost, etterfulgt av noen lange kopper kaffe med familien rundt frokostbordet. Vi er en av de familiene som samles rundt frokostbordet og spiser sammen, hver eneste morgen. Dette er nok grunnen til hvorfor morgenen er, og har alltid vært, min absolutt favorittstund iløpet av dagen. Nå sitter jeg å ser på Ungkaren, blogger til dere og koser med Maia som ligger på fanget mitt og sover. Dagens plan er lagt og første stopp på agendaen er en tur til byen for å møte ei venninne til lunsj. Videre går turen på trening hvor planen er å kjøre ei god styrkeøkt på overkroppen, før dagen avsluttes med kinobesøk ikveld. Ahh, dette blir en bra dag!

Q: Hva har du gjort i helgen? Har du noen planer for denne mandagen?

4 kommentarer

4 thoughts on “This weekend

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.