Jeg har blitt mamma

Categories Hverdagen

… til en liten valp.
Morro? Hashtag toppbloggerhumor..
Okei, slutt på tull og tøys og over til noe jeg har gledet meg såå til å fortelle dere! For jo, jeg har faktisk blitt mamma til verdens nydeligste lille Chihuahua-valp. Jeg har så lenge jeg kan huske, ønsket meg min helt egne hund, og nå har det faktisk skjedd. Shit, det er fortsatt helt uvirkelig. Jeg har gitt henne navnet Maia og hun er absolutt ei lita jente med en stor personlighet! Stakkars, hun er fortsatt litt redd og forsiktig, men jeg merker allerede at hun kommer til å slippe seg løs ganske fort. Haha, hun er veldig glad i kos, så i skrivende stund, ligger hun faktisk på magen min og sover mens jeg blogger til dere. Haha, lille babyen min!

Jeg har lovet meg selv at Maia ikke skal ta over hele bloggen her nå, selvom det nok blir vanskeligere enn jeg tror.. Jeg mener, se på det annsiktet da!? Uansett, now you know, så ikke bli overrasket om det plutselig dukker opp ei lita prinsesse på de neste outfitbildene, hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvis noen av dere har tips og triks iforhold til å oppdra en valp, eventuelt har erfaring med Chihuahua, så legg gjerne igjen en kommentar. Jeg er jo tross alt ny i mammarollen og hadde blitt superglad for litt hjelp! Vi blogges – lots of love
 

17 kommentarer

17 thoughts on “Jeg har blitt mamma

  1. Herlig så skjønn <3 det er fantastisk å være mamma til en hundevalp. Mye jobb, men absolutt verd det. Hilsen mamma til to herlige hunder 🙂

  2. Så utrolig nydelig! Har selv en yorkshire terrier valp, som nå har blitt 9 mmd da, beste jeg noensinne har gjort var å skaffe meg henne<3 masde lykke til med hun da, det blir nok superkoselig!<3

  3. Så utrolig nydelig! Har selv en yorkshire terrier valp, som nå har blitt 9 mmd da, beste jeg noensinne har gjort var å skaffe meg henne<3 masde lykke til med hun da, det blir nok superkoselig!<3

  4. Så utrolig nydelig! Har selv en yorkshire terrier valp, som nå har blitt 9 mmd da, beste jeg noensinne har gjort var å skaffe meg henne<3 masde lykke til med hun da, det blir nok superkoselig!<3

  5. Så utrolig nydelig! Har selv en yorkshire terrier valp, som nå har blitt 9 mmd da, beste jeg noensinne har gjort var å skaffe meg henne<3 masde lykke til med hun da, det blir nok superkoselig!<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.