Back to reality

Categories Mat

Da var (blå) mandagen her igjen og festival-livet er lagt på hylla for denne gang. Det er så rart, for etter slike helger føles liksom alt så utrolig meningsløst! Haha, noen som skjønner hva jeg mener..? Menmen, livet er ikke bare tull og tøys, så her er det bare å ta seg sammen å finne tilbake til de små hverdagsgledene som forøvrig betyr så enormt mye mer i lengden. Agree?

For min del blir det en rolig start på uka da jeg har klart å bli skikkelig forkjølet i løpet av helga.. Planen idag er derfor så enkel som å gi kroppen hvile, tygge halstabletter og hive innpå med nesespray og smertestillende. Perfect monday, huh? Satser på at jeg føler meg bedre imorgen, så jeg kan komme meg på trening igjen! Håper alle får en fin mandag videre – vi blogges!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

                                                      Q: Hva bruker du denne fine mandagen på?
 

12 kommentarer

12 thoughts on “Back to reality

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.