Good times, good music, good memories

Categories Hverdagen

Wow, just wow. Denne helga har vært helt a m a z i n g og jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang. Først må jeg bare forberede dere på at kroppen min er helt kjørt idag og forkjølelsen jeg klarte å skaffe meg før helga, gjør ikke akkurat ting bedre… Derfor, er det altså blogging på smertestillende og 2 dagers fyll i kroppen idag, så vær litt snill med rettskrivingen min akkurat idag `a!

Anyway, tilbake til helga. For dere som ikke har fått det med dere (hvis det er mulig..?), var det altså duket for Palmesus denne helga! Jeg flyttet inn sammen med noen venninner for helgen og har virkelig kost oss maximalt! Jeg har møtt utrolig mange hyggelige mennsker, danset til Jason Derulo, sunget til stemmen sprakk, spist, drukket og kost meg gløgg ihjel til siste slutt. Helga gikk over all forventning og jeg sitter igjen med bare gode minner og fantastiske opplevelser. Jeg har samlet litt bilder fra helga, til dere som ikke følger meg på Mystory (ehe, beklager for festival-spam til dere som følger @marievi..). Ellers håper jeg alle har hatt en nydelig helg, Palmesus eller ikke!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Var du på Palmesus? Hvis ikke, hva har du gjort i helgen?

16 kommentarer

16 thoughts on “Good times, good music, good memories

  1. Så herlig, kjempe fine bilder 😊 (Har forresten ukens blogg konkurranse på min blogg nå, bli gjerne med)

  2. Så herlig, kjempe fine bilder 😊 (Har forresten ukens blogg konkurranse på min blogg nå, bli gjerne med)

  3. Så herlig, kjempe fine bilder 😊 (Har forresten ukens blogg konkurranse på min blogg nå, bli gjerne med)

  4. åhh heldige deg som var der! må ha vært tidenes helg dette her 😀 tror jeg får dra dit nesteår! hadde jentekveld her hjemme i helgen så det var jo gøy det også da hehe

  5. åhh heldige deg som var der! må ha vært tidenes helg dette her 😃 tror jeg får dra dit nesteår! hadde jentekveld her hjemme i helgen så det var jo gøy det også da hehe

  6. åhh heldige deg som var der! må ha vært tidenes helg dette her 😃 tror jeg får dra dit nesteår! hadde jentekveld her hjemme i helgen så det var jo gøy det også da hehe

  7. åhh heldige deg som var der! må ha vært tidenes helg dette her 😃 tror jeg får dra dit nesteår! hadde jentekveld her hjemme i helgen så det var jo gøy det også da hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.