Klar for festivalhelg!

Categories Hverdagen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En lang torsdag er endelig over og helga står for tur. Palmesus 2016 er snart i gang og jeg gleder meg helt sjukt! Kristiansand forvandles til et tropisk sommerparadis med grønne palmer, deilig musikk og ubeskrivelig stemning. Mennesker fra hele Skandinavia kommer for å feire livet, nyte sommeren og danse med palmene. Dette er en strandfest man ikke glemmer med det første og jeg er klar for å lage nye minner! Jeg var på Palmesus for 2 år siden, stod på første rad, danset til Jason Derulo, drakk øl i regnet og koste meg glugg ihjel. I år er Jason tilbake- og det er jeg også. Noen andre
som skal på Palmesus??

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Klar for festivalhelg!

  1. Kos deg masse, digger bildene 😃 Ønsker deg en god helg! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 😊

  2. Kos deg masse, digger bildene 😃 Ønsker deg en god helg! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 😊

  3. Kos deg masse, digger bildene 😃 Ønsker deg en god helg! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.