Mandagsgleder!

Categories Trening/helse

Heii mine venner og god mandags ettermiddag! Sommerferien er ingen stopper for å kickstarte uka med ei god treningsøkt, litt sunne mat-innkjøp og en god dose ny motivasjon for den kommende uka – noe jeg absolutt føler jeg har gjort. På trening ble det 35 min på mølla, etterfulgt av styrke på skuldre, forside og bakside. Ahh, elsker hvordan motivasjonen for løping har kommet tilbake igjen! Sett deg et mål før du går på mølla og ikke gå av før målet er nådd. Ikke sett deg for høye mål i starten og bygg deg heller oppover. Husk; nesten alt ligger i hodet! Jeg er superfornøyd med min mandag hittil, og planlegger en rolig kveld videre med litt besøk, en god kveldstur med hunden og litt serietitting. Wow, bare meg som elsker mandager?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Caps HER // Treningsjakke (utsolgt) lignende HER  // Tights HER

Q: Hva har du brukt mandagen på?

12 kommentarer

12 thoughts on “Mandagsgleder!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.