Dining in the sunset

Categories Hverdagen

God morgen og happy midsummer! Wææ, det er Sankthans idag folkens – noen som skal feire? Sankthans var alltid en merkedag da jeg var mindre og noe jeg alltid gledet meg veldig til. Vi pleide å få besøk på brygga og grille, for så å kjøre båten til en liten øy hvor alle naboene samlet seg og tente bål. Such good memories! Årets Santehans derimot, ble feiret en dag for tidlig. Gårsdagens middag på Sørenga var nemlig perfekt og jeg hadde en nydelig kveld sammen med mine fine foreldre. Sørenga er absolutt Oslos perle og viste seg virkelig fra sin beste side i går.  Vi satt ute i bare t-skjorte helt til sola gikk ned i halv 11- tiden, før vi ruslet hjemover – Akkurat slik en sommerkveld skal være♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

8 thoughts on “Dining in the sunset

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.