Rar natt og deilig morgen!

Categories Hverdagen

…En god morgen, kan jeg ikke akkurat kalle denne tirsdags morgenen. Jeg har hatt en sykt rar natt og har egentlig ikke sovet noenting – tror jeg..? Noen andre som har hatt lange netter der du på en måte aldri havner i den dype søvnen? Jeg føler hodet mitt har vært våkent hele natten, samtidig som kroppen har hvilt litt og øynene har åpnet og lukket seg en million ganger. I går kveld var jeg til og med ordentlig trøtt og gledet meg skikkelig til en deilig natt søvn – men neidaa…

Anyway! Dagen skal ikke ødelegges av den grunn nei. Jeg bestemte meg rett og slett for å stå opp å lage frokost et par timer før jeg egentlig trengte, og har nå kost meg med den en stund. Sjekk den deilige frokost skåla da, en skikkelig eksplosjon av farger – akkurat slik det skal være!  For øyeblikket sitter jeg fortsatt godt plassert i senga, kaffekoppen er fylt opp for andre gang og jeg er i full gang med å oppdatere meg litt i bloggverden før jeg skal gjøre meg klar til jobb. Denne dagen skal bli bra og jeg skal være å sliten at jeg får tidenes natts søvn i natt. Let`s do this Tuesday!

Følg meg gjerne på Instagram på @marievigebo og på Snapchat på @marievi for flere oppdateringer fra min hverdag♥ 

8 kommentarer

8 thoughts on “Rar natt og deilig morgen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.