Ny blogg, igjen..?

Categories Hverdagen

Good onsdagsmorgen, mine skjønne venner! Idag snudde plutselig finværet i Oslo og det har regnet siden jeg våknet – noe jeg også merker veldig godt på kroppen.. Frem til nå, har dagen idag rett og slett kun gått til bloggen. Jeg har lenge vurdert å bytte tilbake til blogg.no (ja, jeg vet.. vimsa!) noe jeg nå har gjort. Jeg var veldig fornøyd med Nouw, så den eneste grunnen til at jeg bytter er fordi jeg føler man har flere muligheter på blogg.no, pluss at det er lettere for dere som ikke følger meg på facebook å huske denne adressen, enn den andre. That`s it! Så, nå er jeg altså tilbake der jeg startet – og det føles veldig godt.

Planen nå er å drikke opp teen og komme meg på trening. Jeg hadde egentlig tenkt å ha treningsfri idag, men etter å ha sittet forran dataskjermen i 5 timer (hvem sa blogging ikke er en jobb..?), merker jeg at kroppen trenger litt bevegelse. Det blir nok en rolig økt idag, men alt er bedre enn ingenting og bevegelse er bevegelse! Håper dere får en nydelig onsdag videre, så blogges vi snart igjen ♥ 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet om hva du syntes om bloggbytte? Er denne adressen lettere å klikke seg inn på?
Følg meg også gjerne på Instagram@marievigebo og Mystory@marievi

4 kommentarer

4 thoughts on “Ny blogg, igjen..?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.