Holde vekta i sommer…?

Categories Mat


Heei, mine kjære!
Denne uka har vært alt utenom det vanlige og jeg begynner for alvor å merke at ferien nærmer seg. Rutinene forandres, sommeren nærmer seg og mye skjer! Det blir vanskeligere og vanskeligere å fullføre ukas treningsøkter, spise sunt og holde avstand fra fristelser, søtsaker og ikke minst alkohol! Det finnes utallige tips og triks for å “holde vekta” i sommer, men vet du hva? Sommerferien er til for å kose seg, feire livet å gi litt F – og det har jeg tenkt å gjøre. Litt øl og pølser har aldri skadet noen, eller hva? Kosthold og trening er likevell en del av hverdagen min, noe som gjør meg glad og gir meg energi, så helt slipp klarer jeg nok ikke gi 😉 Personlig, er målet mitt denne sommeren å kose meg med måte, trene når jeg har lyst, holde meg i fysisk aktivitet og feire at jeg har kommet meg igjennom året.

 Q: Hva syntes du om dette?
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.